top of page

Ostu- ja transporditingimused

Üldtingimused
 

Veebipoe www.taukar.ee (edaspidi Veebipood) kasutustingimusi (edaspidi Tingimused) kohaldatakse kõikidele õigussuhetele, kaupade pakkumistele, tellimustele, müügitehingutele, mis leiavad aset Veebipoe kasutaja (edaspidi Klient) ja Veebipoe omaniku Space Agency OÜ (edaspidi Müüja), registrikood 14971546, tegevusaadress Lible 2-10, 10612, Tallinn vahel.

​

Lisaks Tingimustele kohalduvad Veebipoele Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

 

Müüjal on õigus Tingimusi muuta. Tingimuste muudatused on leitavad Veebipoes ja need jõustuvad koheselt peale avaldamist. Veebipoodi kasutades ja selle vahendusel tellimust esitades kinnitab Klient, et on Tingimustega nõustunud.

​

Tellimuse vormistamine

​

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kauba kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile kogusumma, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

​

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele

  • Eesti maksa hiljem lahendused: Inbank maksa järgmisel kuul, Inbank jaga osadeks, Inbank järelmaks

  • Kniks kinkekaart

  • Visa/Mastercard kaardimaksed

  • Soome pangamaksed: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

  • Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor

  • Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Šiauliu ja Luminor

  • Leedu maksa hiljem lahendused: Mokilizingas, Moki3

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

 

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
 

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

 

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.


Kohaletoimetamine

​

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

 

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva pakiautomaadid, DPD pakiautomaadid, DPD kullerteenus.

 

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

​

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

​

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

​

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes (€).

​

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

​

Taganemisõigus
 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

 

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
 

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@taukar.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Oleme tänulikud, kui lisate kohe juurde ka tagastamise põhjuse, see tagasiside annab meile võimaluse kasvada ja areneda.

 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Tagasikandele kuulub too(de)te väärtus, algse tellimuse transpordikulu ei hüvitata.

 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

 

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on tehniliste probleemide või inimliku eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
 

Pretensiooni esitamise õigus
 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@taukar.ee.
 

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
 

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
 

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
 

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
 

Vaidluste lahendamine
 

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@taukar.ee.
 

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.

Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.


Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

bottom of page